Over 9292

Senior Servicedesk medewerker

Senior Servicedesk medewerker (32 – 40 uur per week)

Ligt jouw hart bij het zo goed mogelijk helpen van klanten? Maar ben je ook iemand die het overzicht behoudt, zaken goed kan coördineren en van aanpakken weet? En vind je het leuk dat een miljoenenpubliek van jouw service gebruik maakt? Dan hebben we een leuke baan voor je als Senior Servicedesk medewerker bij 9292!

Over 9292

9292 is het meest populaire ov-reisplatform van Nederland. Iedere maand bezoeken miljoenen reizigers onze website 9292.nl en de 9292 app. We zijn een platte organisatie waarbij de teams zelf verantwoordelijk zijn. Initiatief, samenwerking en zelfstandigheid zijn dus erg belangrijk. We vullen elkaar aan waar nodig en hechten veel waarde aan een fijne werksfeer. 9292 is een bedrijf dat volop innoveert en werkt voor de reiziger en de ov-bedrijven.


Hoe ziet jouw toekomstige baan eruit?

Als Senior Servicedesk medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt binnen 9292 voor vervoerders, (zakelijke) klanten, datastromen storingen en 1e en 2e lijns Reizigersservice. Het is nooit saai op de Servicedesk! Elke dag is het weer een verrassing welke vragen of storingen er binnen komen. Tijdens jouw werkzaamheden zorg jij ervoor dat vragen, wensen en klachten van diverse stakeholders kwalitatief goed worden bewaakt en afgehandeld. Denk hierbij aan vragen van reizigers, vervoerders, afnemers van zakelijke producten en open data, maar ook vanuit de interne organisatie. De servicedesk brengt daarbij afdelingen en mensen bij elkaar om tot oplossingen te komen en communiceert hierover naar in- en externe stakeholders.


9292 heeft een groeiende portfolio aan producten en diensten. Dat betekent ook dat de scope van de servicedesk zich steeds verder verbreedt en nieuwe werkprocessen moeten worden ontwikkeld en geïmplementeerd. De Senior Servicedesk Medewerker komt met ideeën voor het vormgeven en verbeteren van werkprocessen en helpt met het implementeren hiervan. Hij/zij is verbindend en coachend op het gebied van operationele werkzaamheden, samenwerking en zelflerend vermogen. Jij bent een spil in de communicatie met diverse stakeholders. Daarnaast behoudt je het overzicht over het complexe landschap van reisinformatie uit verschillende databronnen en begeleidt en coördineert de meldingen hierover.


Initiatief, samenwerking en zelfstandigheid zijn erg belangrijk in een kleine organisatie met korte lijnen. We vullen elkaar aan waar nodig en we hebben tussen de bedrijven door ook veel lol met elkaar!

 

In deze rol ben je verantwoordelijk voor: 

• Klantenservice zakelijke producten en diensten;
• Het beantwoorden van klantvragen, het uitbrengen van offertes en de administratieve afhandeling en vastlegging van het verkoopproces;
• Incidenten, vragen en klachtenafhandeling inzake:
o Reizigersadvies en ticketverkoop (2e-lijn), in goede samenwerking/afstemming met de extern ondergebrachte 1e-lijns service (telefonie en webcare)
o Datastromen inkomend/ uitgaand
o Operationele verstoringen
• Analyseren van incidenten en afwijkingen ten behoeve van een correcte afhandeling en het signaleren van trends. Het aandragen van verbetervoorstellen voor efficiëntere afhandeling;
• Interne en externe communicatie over het functioneren van de 9292 producten en diensten en voorgenomen veranderingen.

 

Wat vragen wij?

• Minimaal MBO+/HBO werk- en denkniveau;
• Minimaal 3 jaar werkervaring, bij voorkeur in sales support en incidentenafhandeling in een IT/data gedreven omgeving;
• Kennis van het OV is een pré;
• Affiniteit met incidentafhandeling;
• Goede kennis van MS-Office;
• Goede kennis en gebruik van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
• Je kunt zelfstandig werken, bent oplossingsgericht en durft initiatief te nemen;
• Je bent klantgericht, verbindend en communicatief vaardig;
• Bereidheid om op basis van een roulatiesysteem mee te draaien in de wachtdienst in de avonden en in het weekend (gemiddeld 1 week per maand).

 

Wat wij jou bieden:

• Een marktconform salaris (afhankelijk van kennis en ervaring);
• Een tijdelijk contract van een jaar met uitzicht op een vast contract bij goed functioneren, met een werkweek van minimaal 32 uur per week;
• Veel flexibiliteit, waarbij hybride werken ook een mogelijkheid is;
• Een prettige en informele werksfeer;
• 27 vakantiedagen op basis van 40 uur;
• Laptop en telefoon van de zaak;
• Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen;
• NS business card voor woon-werkverkeer;
• Thuiswerkvergoeding voor maximaal 2/3e van de werktijd;
• Goede pensioenregeling - werkgever betaalt twee-derde van de af te dragen pensioenpremie;
• Een superleuke werkplek in een modern kantoor op loopafstand van Utrecht Centraal/ Utrecht Vaartsche Rijn. 

 

Interesse? 

Wij zoeken een collega die deze nieuwe uitdaging met beide handen wil aanpakken. Is deze functie je op het lijf geschreven? En denk jij dat je je bij 9292 thuis gaat voelen? Solliciteer dan snel door je cv en een korte motivatie te sturen naar leukebaan@9292.nl Sollicitaties zonder motivatie worden niet in behandeling genomen. 

 

De sollicitatieprocedure 

We starten met een kennismakingsgesprek met 2 collega’s van de afdeling. Wanneer we van beide kanten enthousiast zijn, dan volgt er een tweede gesprek met jouw toekomstige leidinggevende en een directielid. Na deze stap in de sollicitatieprocedure zullen we de arbeidsvoorwaardelijke afwikkeling verzorgen en kunnen we je welkom heten als onze nieuwe collega!

Heb je nog vragen?

Voor aanvullende informatie over het sollicitatieproces en/of algemene vragen kun je contact opnemen via leukebaan@9292.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.