Wil je jouw personenvervoer onder de aandacht brengen bij een groot publiek? Dat kan door de dienstregeling op te laten nemen in het 9292 reisadvies. We kunnen verschillende soorten vervoer opnemen. Van bussen tot veren, als je volgens een dienstregeling rijdt, dan kan dit worden opgenomen in het 9292 reisinformatiesysteem. We helpen je graag met een advies op maat!
Komt jouw vervoer volgens een dienstregeling langs een bepaalde route? Dan kunnen we dit vervoer tonen in het 9292 reisadvies. Het 9292 reisadviessysteem toont altijd het snelste reisadvies. Indien dit jouw vervoer is, dan zal dit worden getoond in het, door de reiziger opgevraagde, reisadvies.
Verwerken we de dienstregeling in het 9292 reisinformatiesysteem, dan zal het personenvervoer niet alleen getoond worden in de planners van 9292. Het vervoer wordt ook in andere kanalen, diensten en producten van 9292 getoond. Ook de kanalen van afnemers van de 9292 Reisadvies API (waaronder veel vervoerders), zullen dus je vervoer tonen. Optioneel zijn ook DRIS en Open Data af te nemen.
Naast de dienstregeling, plaatsen we ook de bedrijfsnaam en het -logo in het reisadvies en bij de vertrekstaten. Op deze manier komt je bedrijf dus extra in het beeld en is er sprake van branding. Ook komen uw bedrijfsgegevens op onze vervoerderspagina te staan, waardoor reizigers gemakkelijk de contactgegevens zoals website en e-mailadres kunnen vinden. Verder is het mogelijk om tariefinformatie toe te voegen aan het reisadvies zodat een reiziger meteen inzicht heeft in de kosten van de reis. Tot slot kunnen we ook verstoringen en/of wijzigingen op de statische dienstregeling tonen. Zo is de dienstregeling nog nauwkeuriger!
Wil je weten wat we voor je kunnen betekenen? Neem dan contact met de Servicedesk op per telefoon of stuur een e-mail naar sales@9292.nl.