Dit is de prijs voor een enkele reis met OV-chipkaart zonder korting.
De prijs van een e-ticket kan afwijken van de OV-chipkaart.
Traject VervoermiddelMetro Amsterdam (GVB) | Vol tarief | Korting |
---|---|---|
Vol tarief€ 1,97 | Gereduceerd€ 1,30 | |
Traject VervoermiddelTrein Amsterdam - Rotterdam (NS) | Vol tarief | Korting |
2e klas | Vol tarief€ 17,90 | Gereduceerd€ 10,74 |
1e klas | Vol tarief€ 30,43 | Gereduceerd€ 18,26 |
Dit is de prijs voor een enkele reis met OV-chipkaart zonder korting.
De prijs van een e-ticket kan afwijken van de OV-chipkaart.
Traject VervoermiddelMetro Amsterdam (GVB) | Vol tarief | Korting |
---|---|---|
Vol tarief€ 1,97 | Gereduceerd€ 1,30 | |
Traject VervoermiddelTrein Amsterdam - Rotterdam (NS) | Vol tarief | Korting |
2e klas | Vol tarief€ 17,90 | Gereduceerd€ 10,74 |
1e klas | Vol tarief€ 30,43 | Gereduceerd€ 18,26 |
Dit is de prijs voor een enkele reis met OV-chipkaart zonder korting.
De prijs van een e-ticket kan afwijken van de OV-chipkaart.
Traject VervoermiddelTrein Amsterdam - Rotterdam (NS) | Vol tarief | Korting |
---|---|---|
2e klas | Vol tarief€ 16,90 | Gereduceerd€ 10,14 |
1e klas | Vol tarief€ 28,73 | Gereduceerd€ 17,24 |
Dit is de prijs voor een enkele reis met OV-chipkaart zonder korting.
De prijs van een e-ticket kan afwijken van de OV-chipkaart.
Traject VervoermiddelMetro Amsterdam (GVB) | Vol tarief | Korting |
---|---|---|
Vol tarief€ 1,91 | Gereduceerd€ 1,26 | |
Traject VervoermiddelTrein Amsterdam - Rotterdam (NS) | Vol tarief | Korting |
2e klas | Vol tarief€ 16,50 | Gereduceerd€ 9,90 |
1e klas | Vol tarief€ 28,05 | Gereduceerd€ 16,83 |
Dit is de prijs voor een enkele reis met OV-chipkaart zonder korting.
De prijs van een e-ticket kan afwijken van de OV-chipkaart.
Traject VervoermiddelBus Amsterdam (GVB) | Vol tarief | Korting |
---|---|---|
Vol tarief€ 5,40 | Gereduceerd€ 3,56 | |
Traject VervoermiddelTrein Amsterdam - Rotterdam (NS) | Vol tarief | Korting |
2e klas | Vol tarief€ 16,10 | Gereduceerd€ 9,66 |
1e klas | Vol tarief€ 27,37 | Gereduceerd€ 16,42 |