Ben je iets verloren in het openbaar vervoer, wil je een buschauffeur een compliment geven of heb je een andere vraag of opmerking voor een OV-bedrijf? We hebben de juiste contactinformatie voor je.
Voor je reisadvies en prijsinformatie bij je reis kun je prima bij 9292 terecht. Maar soms zijn er vragen die je toch echt bij het OV-bedrijf zelf moet stellen. Als het bijvoorbeeld gaat om die aardige trambestuurder, een bus die niet is gestopt terwijl jij stond te wachten of de knuffel die in de trein is blijven liggen.
Per OV-bedrijf hebben we de contactgegevens voor je op een rij gezet. Voor het gemak staat erbij waar het OV-bedrijf rijdt of vaart. Daar waar bekend kun je per bedrijf het websiteadres, social media accounts, postadres en klantenservicegegevens vinden. Zo ben je dus snel en makkelijk op het juiste adres met je vraag.
Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws over het OV via Facebook en Instagram. Je kunt een vraag stellen via Twitter, FB Messenger of bellen met 0900-9292 (€0,70 p/m max. €14, vanaf 12 dec 2016 €0,90 p/m max. €18)