Hoe ziet je baan eruit?
Je komt te werken op de afdeling Servicedesk, waarbij je met drie collega’s de wensen van de reiziger vervult.De Servicedesk Medewerker is verantwoordelijk voor het kwalitatief goed afhandelen van vragen en meldingen. Denk hierbij aan vragen vanuit klanten voor onze zakelijke producten, maar ook aan het oplossen van reizigersmeldingen die binnenkomen bij onze klantenservice (tweedelijns werkzaamheden). De servicedesk brengt daarbij afdelingen en mensen bij elkaar om meldingen op te lossen en zorgt voor de communicatie tussen interne en externe stakeholders.
9292 heeft een groeiend portfolio aan producten en diensten. Dat betekent ook dat de scope van de servicedesk zich steeds verder verbreedt en nieuwe werkprocessen moeten worden ontwikkeld en geïmplementeerd.
In deze rol ben je verantwoordelijk voor:
- Klantenservice zakelijke producten en diensten;
- Het beantwoorden van klantvragen, het uitbrengen van offertes en de administratieve afhandeling en vastlegging van het verkoopproces;
- Incidenten, vragen en klachtenafhandeling inzake:
- Reizigersadvies en ticketverkoop (2e-lijn), in goede samenwerking/afstemming met de extern ondergebrachte 1e-lijns service (telefonie en webcare)
- Datastromen inkomend/ uitgaand
- Operationele verstoringen
- Analyseren van incidenten en afwijkingen ten behoeve van een correcte afhandeling en het signaleren van trends. Op basis daarvan verbetervoorstellen doen.
- Interne en externe communicatie over het functioneren van de 9292 producten en diensten en voorgenomen veranderingen.
Wat vragen wij?
Om deze functie goed te kunnen beoefenen vragen wij je het volgende:
- Minimaal MBO werk- en denkniveau;
- Minimaal 2 jaar werkervaring, bij voorkeur in sales support en incidentenafhandeling in een IT/data gedreven omgeving;
- Kennis van het OV, koppelvlakken en Open Data is een pré;
- Affiniteit met incidentafhandeling;
- Goede kennis van MS-Office;
- Goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Je kunt zelfstandig werken, bent oplossingsgericht en durft initiatief te nemen;
- Je bent klantgericht, verbindend en communicatief vaardig;
- Bereidheid om op basis van een roulatiesysteem mee te draaien in de wachtdienst (avond/weekend).
- Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;
- Een marktconform salaris (afhankelijk van kennis en ervaring);
- Een tijdelijk contract van een jaar met mogelijkheid tot verlenging bij goed functioneren
- Een werkomgeving waarin je alle gelegenheid krijgt om je verantwoordelijkheid verder te ontplooien en je leercurve te versnellen;
- Veel flexibiliteit, waarbij deels thuiswerken tot de mogelijkheden behoort;
- Een prettige en informele werksfeer. Je maakt onderdeel uit van een aanstekelijke, dynamische werkomgeving waarin we mooie teamprestaties met elkaar realiseren en ook met elkaar vieren;
- Veel flexibiliteit, waarbij deels thuiswerken tot de mogelijkheden behoort;
- Een prettige en informele werksfeer;
- 27 vakantiedagen op basis van 40 uur; en de mogelijkheid om vakantiedagen bij te kopen;
- Laptop en telefoon van de zaak;
- Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen;
- NS-Business Card voor woon-werkverkeer;
- Thuiswerkvergoeding voor maximaal 2/3e van de werktijd;
- Goede pensioenregeling; werkgever betaalt twee-derde van de af te dragen pensioenpremie;
- Een super leuke werkplek in een modern kantoor op loopafstand van Utrecht Centraal/ Utrecht Vaartsche Rijn.
- Voor de periode van één jaar zoeken wij een Servicedesk Medewerker (24-32 uur per week).
Over 9292
9292 is het meest populaire ov-reisplatform van Nederland. Iedere maand bezoeken miljoenen reizigers onze website 9292.nl en de 9292 app. We zijn een platte organisatie waarbij de teams zelf verantwoordelijk zijn. Initiatief, samenwerking en zelfstandigheid zijn dus erg belangrijk.We vullen elkaar aan waar nodig en hechten veel waarde aan een fijne werksfeer. 9292 is een bedrijf dat volop innoveert en werkt voor de reiziger en de ov-bedrijven.
Interesse?
Wij zoeken een collega die deze nieuwe uitdaging met beide handen wil aanpakken. Is deze functie je op het lijf geschreven? En denk jij dat je je bij 9292 thuis gaat voelen? Solliciteer dan snel door je cv en een korte motivatie te sturen naar leukebaan@9292.nl!
De sollicitatieprocedure
We starten met een kennismakingsgesprek met 2 collega’s van de afdeling. Wanneer we van beide kanten enthousiast zijn, dan volgt er een tweede gesprek, dit keer met je toekomstige leidinggevende en algemeen directeur. Na deze stap in de sollicitatieprocedure zullen we de arbeidsvoorwaardelijke afwikkeling verzorgen en kunnen we je welkom heten als onze nieuwe collega!
Heb je nog vragen?
Voor aanvullende informatie over het sollicitatieproces en/of algemene vragen kun je contact opnemen via leukebaan@9292.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.