Over 9292

Sales Support medewerker

Sales Support Medewerker (16 - 24 uur per week)

Ligt jouw hart bij het zo goed mogelijk helpen van klanten en collega's? En ben jij die energieke duizendpoot die het overzicht behoudt, en het leuk vindt om administratieve taken op zich te nemen? En vind je het leuk dat een miljoenenpubliek van jouw service gebruik maakt? Dan hebben we een leuke baan voor je als Sales Support medewerker bij 9292!

 

Hoe ziet je baan eruit? 

Je komt te werken binnen het Domein Staf waarbij je ook veel samenwerkt met de teams Sales, Servicedesk en Finance. De Sales Support Medewerker is het eerste aanspreekpunt voor de zakelijke klanten en interne collega's. Daarnaast ondersteun je het sales team bij gesprekken en verwerk je de klantcontacten en contracten in het CRM-systeem en bewaak je de voortgang van overeenkomsten met klante. Je stelt overeenkomsten en rapportages op en neemt deel aan het sales (support) overleg.

In deze rol ben je verantwoordelijk voor

  • Klantenservice zakelijke producten en diensten;
  • Het beantwoorden van klantvragen, helpen bij het uitbrengen van offertes en de administratieve afhandeling en vastlegging van het verkoopproces;
  • Interne en externe communicatie met klanten over het functioneren van de 9292 producten en diensten.
  • Incidenten, vragen en klachtenafhandeling over sales gerelateerde producten. Hiervoor maak je gebruik van interne systemen voor probleemoplossing, zoals TopDesk.

Wat vragen wij? 

Om deze functie goed te kunnen beoefenen vragen wij je het volgende:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring, bij voorkeur in sales support in een IT/data gedreven omgeving;
  • Kennis van het OV is een pré;
  • Ervaring met administratieve afhandeling van het verkoopproces
  • Goede kennis van MS-Office; werken met Exact Online en Topdesk is een pré.
  • Goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je kunt zelfstandig werken, bent oplossingsgericht en durft initiatief te nemen;
  • Je werkt nauwkeurig en vindt het leuk om de administratie perfect op orde te hebben.
  • Je bent klantgericht, verbindend en communicatief vaardig;

Wat wij jou bieden: 

  • Een marktconform salaris (afhankelijk van kennis en ervaring);
  • Een contract van een jaar met mogelijkheid tot vast contract bij goed functioneren;
  • Een werkomgeving waarin je alle gelegenheid krijgt om je verantwoordelijkheid verder te ontplooien en je leercurve te versnellen;
  • Veel flexibiliteit, waarbij deels thuiswerken tot de mogelijkheden behoort; 
  • Een prettige en informele werksfeer. Je maakt onderdeel uit van een aanstekelijke, dynamische werkomgeving waarin we mooie teamprestaties met elkaar realiseren en ook met elkaar vieren;
  • 27 vakantiedagen op basis van 40 uur en de mogelijkheid om vakantiedagen bij te kopen;
  • Laptop en telefoon van de zaak;
  • Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen; 
  • NS-Business Card voor woon-werkverkeer;
  • Thuiswerkvergoeding voor maximaal 2/3e van de werktijd; 
  • Goede pensioenregeling; werkgever betaalt twee-derde van de af te dragen pensioenpremie;  
  • Een superleuke werkplek in een modern kantoor op loopafstand van Utrecht Centraal/ Utrecht Vaartsche Rijn.  

Interesse? 

Wij zoeken een collega die deze nieuwe uitdaging met beide handen wil aanpakken. Is deze functie je op het lijf geschreven? En denk jij dat je je bij 9292 thuis gaat voelen? Solliciteer dan snel door je cv en een korte motivatie te sturen naar leukebaan@9292.nl!

De sollicitatieprocedure 

We starten met een kennismakingsgesprek. Wanneer we van beide kanten enthousiast zijn, dan volgt er een tweede gesprek. Na deze stap in de sollicitatieprocedure zullen we de arbeidsvoorwaardelijke afwikkeling verzorgen en kunnen we je welkom heten als onze nieuwe collega!

Heb je nog vragen? 

Voor aanvullende informatie over het sollicitatieproces en/of algemene vragen kun je contact opnemen via leukebaan@9292.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.