Over 9292

Klantenservice medewerker

Klantenservice medeweker (16-24 uur per week)

Ligt jouw hart bij het zo goed mogelijk helpen van klanten? Bij 9292 zijn wij op zoek naar klantenservice medewerkers. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor reizigers die vragen hebben. Bijvoorbeeld over hun geplande of gemaakte reis en aangeschafte tickets.

Wat ga je doen?

Als klantenservice medewerker begint je dag met een teammeeting om de binnengekomen mails te bespreken en de taken voor de dag te verdelen. Je beantwoordt de binnengekomen e-mails met behulp van alle beschikbare informatie. Soms moet je hiervoor ook binnen de organisatie vragen uitzetten. Ook sta je reizigers en vervoerders aan de telefoon te woord bij vragen of klachten over specifieke producten of diensten.

9292 heeft een groeiende portfolio aan producten en diensten. Deze producten en diensten worden dagelijks gebruikt door miljoenen mensen. Dat betekent dat er ook geregeld vragen of opmerkingen binnenkomen die allemaal serieus en met empathie moeten worden behandeld. Initiatief, samenwerking en zelfstandigheid zijn erg belangrijk in een kleine organisatie met korte lijnen. We vullen elkaar aan waar nodig en we hebben tussen de bedrijven door ook veel lol met elkaar.

In deze rol ben je verantwoordelijk voor:

  • Het beantwoorden van binnengekomen mails en telefoongesprekken over producten of diensten van 9292 als onderdeel van de klantenservice
  • Incidenten, vragen en klachtenafhandeling met betrekking tot reizigersadvies en ticketverkoop (2e-lijn), in goede samenwerking/afstemming met de extern ondergebrachte 1e-lijns service (telefonie en webcare)

Wat vragen wij?

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring, bij voorkeur op een klantenservice;
  • Kennis van het OV is een pré;
  • Goede kennis van MS-Office;
  • Goede kennis en gebruik van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Goede kennis en gebruik van de Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je kunt zelfstandig werken, bent oplossingsgericht en durft initiatief te nemen;
  • Je bent klantgericht, verbindend en communicatief vaardig;

Wat wij jou bieden:

  • Een marktconform salaris (afhankelijk van kennis en ervaring);
  • Een tijdelijk contract van een jaar met uitzicht op een vast contract bij goed functioneren met een werkweek van 16-24 uur;
  • Veel flexibiliteit, waarbij hybride werken ook een mogelijkheid is;
  • Een prettige en informele werksfeer;
  • 27 vakantiedagen op basis van 40 uur;
  • Laptop en telefoon van de zaak;
  • Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen;
  • NS business card voor woon-werkverkeer;
  • Thuiswerkvergoeding voor maximaal 2/3e van de werktijd;
  • Goede pensioenregeling; werkgever betaalt twee-derde van de af te dragen pensioenpremie;
  • Een superleuke werkplek in een modern kantoor op loopafstand van Utrecht Centraal/ Utrecht Vaartsche Rijn. 

Over 9292

9292 is het meest populaire ov-reisplatform van Nederland. Iedere maand bezoeken miljoenen reizigers onze website 9292.nl en de 9292 app. We zijn een platte organisatie waarbij de teams zelf verantwoordelijk zijn. Initiatief, samenwerking en zelfstandigheid zijn dus erg belangrijk. We vullen elkaar aan waar nodig en hechten veel waarde aan een fijne werksfeer. 9292 is een bedrijf dat volop innoveert en werkt voor de reiziger en de ov-bedrijven.

Interesse?

Wij zoeken een collega die deze nieuwe uitdaging met beide handen wil aanpakken. Is deze functie je op het lijf geschreven? En denk jij dat je je bij 9292 thuis gaat voelen? Solliciteer dan snel door je cv en een korte motivatie te sturen naar leukebaan@9292.nl Sollicitaties zonder motivatie worden niet in behandeling genomen.

De sollicitatieprocedure

We starten met een kennismakingsgesprek met 2 collega’s van de afdeling. Wanneer we van beide kanten enthousiast zijn, dan volgt er een tweede gesprek met jouw toekomstige leidinggevende en een directielid. Na deze stap in de sollicitatieprocedure zullen we de arbeidsvoorwaardelijke afwikkeling verzorgen en kunnen we je welkom heten als onze nieuwe collega!

Heb je nog vragen?

Voor aanvullende informatie over het sollicitatieproces en/of algemene vragen kun je contact opnemen via leukebaan@9292.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.