Nieuws

Werkzaamheden bij 9292

's Nachts geen reisinformatie via website en app

Laatste update: maandag 12 februari 2018 15:00

In de nacht van zaterdag 17 op zondag 18 februari 2018 tussen 0.05 en 7.00 uur worden werkzaamheden uitgevoerd bij 9292 aan het datacenter. Gedurende deze werkzaamheden is het helaas niet mogelijk om reisinformatie op te vragen via de website en app voor iPhone en Android van 9292.

Datacenter

Het datacenter is het kloppend hart van de dienstverlening van 9292. Een groot hart, want het moet genoeg ruimte bieden voor onder meer de website en app van 9292 en reisplanners bij diverse vervoerders. Aan dit datacenter stellen wij dan ook hoge eisen. Allereerst op het vlak van veiligheid, maar beschikbaarheid en continuiteit moeten ook gewaarborgd zijn. Om dit ook in de toekomst te garanderen nemen wij in het weekend van 17 en 18 februari 2018 een nieuw datacenter in gebruik.

Beeld van 9292 website en app unavailable

Toekomst

Door het in gebruik nemen van een nieuw datacenter kunnen we in de toekomst makkelijker inspelen op de behoefte van de reiziger naar OV-reisinformatie. Of het nou is voor ontwikkeling van nieuwe applicaties, om onverwachte pieken op te vangen of juist om af te schalen als het rustiger wordt. Het nieuwe datacenter beweegt dan ook bijna real time mee met de behoefte van de reiziger naar OV-reisinformatie.

Reisinformatie

Heb je in de nacht van zaterdag 17 op zondag 18 februari 2018 tussen 0.05 en 7.00 uur OV-reisinformatie nodig? Dan kun je voor de statische dienstregeling terecht op de website van de vervoerders:

9292 reist met je mee

 

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws over het OV via Facebook en Instagram. Je kunt een vraag stellen via Twitter, FB Messenger of bellen met 0900-9292 (€0,90 p/m max. €18)