Met de komst van de nieuwe app zijn er ook een aantal veranderingen. Ben je bijvoorbeeld gewend jouw reizen van te voren te plannen via Mijn 9292? Let dan even op. In de nieuwe 9292 app zit geen koppeling meer met de huidige Mijn 9292 functie van de website. Lees je mee?
Let op! Maakte je gebruik van een account via Mijn 9292 om je reizen te plannen, dan zul je de nieuwe app opnieuw moeten inrichten. Deze gegevens hebben we helaas niet kunnen meenemen.
Het aanmaken van veelgebruikte locaties en trajecten is in de nieuwe 9292 app beschikbaar gemaakt voor iedereen zonder dat je daar een account voor nodig hebt.
Wil je iets veranderen aan je opgeslagen locaties of haltes/stations, dan kan dat via de knop ‘wijzig’ rechts bovenaan je beginscherm.
Zijn al deze functies helemaal nieuw voor je en ben je nieuwsgierig naar hoe het werkt, kijk dan naar de onderstaande uitleg.
Hoe voeg je een locatie/traject toe?
Hoe plan je met de fiets in voor/natraject?
Nee, de Mijn 9292 omgeving blijft voorlopig nog bestaan op onze website. Dus wil je jouw reis van te voren via onze website plannen en daarna onderweg bekijken? Dat kan nog steeds. Stippel van te voren je route uit op www.9292.nl. Sla deze op zoals gebruikelijk en gebruik www.9292.nl onderweg op je mobiel om je reis te volgen.
Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws over het OV via Facebook en Instagram. Je kunt een vraag stellen via Twitter, FB Messenger of bellen met 0900-9292 (€0,90 /min. max. €18) |